فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي:

1- ارائه سخنراني و تدريس در ششمین کارگاه سراسری سونوگرافی پایه انجمن بیهوشی موضعی و درد ایران در27 آگوست 20132- ارائه سخنراني و تدريس در کارگاه دو روزه سونوگرافی در بیهوشی موضعی و طب درد انستیتو علوم اعصاب دانشگاه تهران در ژانویه 20143- ارائه سخنراني و تدريس در اولین کارگاه طب درد و اقدامات مداخله­ای درد بر روی کاداور(جسد) تحت گاید فلوروسکوپی ،اکتبر 20134- ارائه سخنراني با موضوع کاربرد سلولهای بنیادی در درمان درد کمر، در چهامین کنگره بین المللی طب مداخله­ای درد و ششمین کنگره سالیانه انجمن بیهوشی موضعی و درد ایران(ISRAPM 2013)5- ارائه سخنراني با موضوع تآثیر آنتی بیوتیک تراپی در درمان کمردرد، در پنجمین کنگره بین المللی طب مداخله­ای درد و هفتمین کنگره سالیانه انجمن بیهوشی موضعی و درد ایران(ISRAPM 2014)6– ارائه سخنراني و تدريس در دومین کارگاه طب درد و اقدامات مداخله­ای درد بر روی کاداور(جسد) تحت گاید فلوروسکوپی ،اکتبر 20147- ارائه سخنراني و تدريس در هفتمین کارگاه سراسری بلوک اعصاب محیطی(اندام فوقانی وتحتانی) با سونوگرافی؛ انجمن بیهوشی موضعی و درد ایران، تیرماه 938- ارائه سخنراني با موضوع مدیریت بالینی سندرمهای درد عضلانی اسکلتی در کودکان در سومین همایش ملی طب درد در کودکان در مرکز تحقیقاتی – درمانی بیمارستان فوق تخصصی محک، بهمن 939- ارائه سخنراني با موضوع افزایش مدت بکارگیری پالس رادیوفرکوئنسی: معرفی تکنیک جدید برای اداره نورالژی عصب سه قلوی مقاوم به درمان در نخستین کنگره درد و درمان در اصفهان با رویکردهای تشخیصی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرداد ۱۳۹۴10- تدريس در کارگاه یک روزه سونوگرافی پایه در بیهوشی موضعی، در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرداد139411- ارائه سخنراني با موضوع مدیریت مداخله ای درد کانسر لگن در زنان، در اولین کنگره بین المللی مدیریت دردهای سرطانی و چهارمین همایش ملی طب درد در کودکان در مرکز تحقیقاتی – درمانی بیمارستان فوق تخصصی محک ، فوریه 2016